søndag den 18. januar 2009

André & Kim i studiet













Kan IKKE umiddelbart huske, hvem der fik idéen, men det er sikkert, at da min mobil ringede kl. 07.00 søndag morgen - så syntes jeg pludselig, at en tidlig morgenfotografering i studiet var en gennemført tåbelig idé... Især fordi Lone og jeg var kommet hjem kl. 02.00 efter en 40 års fødselsdag... NÆGTER at tro på, at det var min idé...og at det kan være sundt overhovedet???
Nå, men André hentede mig, og efter at have hældt en del kaffe indenbords, så fik vi udstyret sat op, og vi havde et par sjove timer med fotografering - og efterbehandling af fotos. Intern konkurrence om bedste efterbehandlede fotos ;o)
Næste gang skal vi igen udendørs, hvis vejret bare bliver lidt bedre!!!
Også medtaget et solopgangsfoto, der er taget lige ude foran mit kontor - det så ret voldsomt ud.
(Klik på fotos for at se stor version)


































































































Ingen kommentarer: