søndag den 15. marts 2009

Silkeborg II













Endnu en weekend hvor de kære og stærkt opreklamerede DMI-gutter havde lovet "næsten" forårsvejr. Planerne for weekenden var tilsvarende store, og omfattede også testtur på min BMW motorcykel Virkeligheden bød dog også på noget regn, så planerne blev modereret en smule - første forårstur SKAL være i tørvejr!!! BMW'en blev derfor blot checket, batteriet opladet og motoren opstartet. Skal blot lige en tur forbi Xpedit Motorcycles og have stillet ventiler og skiftet kardanolie, så er den helt klar til en ny sæson ;o) Der var så lidt tid tilovers, hvor jeg lige rykkede nogle fotos ud af bilruden samt på forskellige lokationer omkring byen var endda forbi Grauballe City og omkring "Skymountain"... og nej, jeg kørte ikke helt op til Himmelbjergstårnet... Ser frem til at jeg ultimo april kan byde på en helt NY lokation, som garanteret (110% sikkert) byder på fantastiske motiver. Mere derom senere ;o) Og så har jeg lige tilføjet en stribe fotos fra årets FØRSTE solo mc-tur, der gik til Xpedit, Ølgod, for bl.a. at få stillet ventiler på BMW'en. Kører du BMW, så er det et SUPER sted og SUPER service! Motorcyklen er fortsat min BMW R 1100 GS - en rigtig macho-bike... På en mark lige i nærheden var der en flok på flere hundrede svaner (mindst) - ret sjældent... Var kun træt af, at jeg ikke havde mit store Nikon kamera med sammen med mit 300 mm objektiv!!! Point-and-shoot kameraet er desværre ikke helt optimalt til formålet... Billedet lige herunder med udsigten (i dis) fra Himmelbjerget er sammensat af 4 fotos - svært at se...




























































































Ingen kommentarer: