fredag den 1. maj 2009

Tøserne ...og Simon ;o)



















Betina havde bedt mig komme og tage et par forårsfotos af deres skønne tøser. De havde ca. 30 minutter, inden de skulle afsted til en fest, så det måtte gerne gå ret hurtigt (glem alt om fancy opstilling - kamera og reflektor, og vi er klar!)... Ønsket var nogle fotos op af de flotte udsprungne frugttræer ...men eftermiddagssolen var MEGET hård, så de første fotos gav nogle ret irriterende skygger i ansigtet på pigerne - en reflektor løste kun delvis problemet, da de måtte misse med øjnene mod den stærke sol og reflektoren... Herefter blev pigerne fotograferet i træerne og rundt omkring i haven, og vi fik nogle absolut (synes jeg i det mindste) brugbare fotos ud af det. Det kan være, at jeg må revurdere denne opfattelse, når pigernes forældre ser billederne ;o)



























Simon fanget i et eftertænksomt eller dybt koncentreret øjeblik i et spil Counter Strike (så er man altså HELT væk fra omverdenen!!!). Fanget med en Jørgen-Clevin-hjemmeproduceret-"snoot" på min flash - glæder mig meget (nu lyder jeg vist nørdet...men det er en papir og gaffa-installation, der sørger for at koncentrere lyset fra flashen. Det ligner noget, der er løgn, men virker tilsyneladende efter hensigten) til at komme ud og teste den!

Ingen kommentarer: