lørdag den 27. juni 2009

Balloons, Vintage HD's & Stuff...













Endnu en dag med fantastisk vejr. Der var Riverboat Festival i byen, men jeg var ikke rigtig i humør til jazz-musik (gad nok vide om man kan være det?). Fandt dog nede på havnen et par utrolig flotte klassiske Harley'er. Respekt for dem, der holder det gamle jern kørende - og i så flot stand! Efter en gang golf, så opdagede jeg et par varmluftsballoner (heldigvis havde jeg 300mm objektivet med, da de var ret langt væk), som jeg bare MÅTTE have et par fotos af - desværre gjorde de ikke mine til at lande, men det får jeg nok også held med én dag... Desuden blev jeg spurgt efter lidt "bilmotiver", der skal op i et kontormiljø - bliver vist til en større sort/hvid serie, hvor jeg nu fik taget de indledende "skud".





































































































































Ingen kommentarer: