lørdag den 13. december 2008

Mere studiearbejde














Så var det igen tid til at score lidt mere rutine i studiearbejdet. Jeg begynder - synes jeg selv i det mindste - at få mere styr over placering, flashanlæg, lukketider m.m. Som min ellers nok så venlige 10-årige datter sagde: "Far, det ligner slet ikke de billeder, du plejer at tage...". Det valgte jeg ubetinget, at opfatte som ros...! Nå, denne lørdag morgen var modellerne så; Michelle (manglede vist en julegave...) samt Helena og Simon ... og undertegnede selv. Det var første gang Simon var med i studiet, og trods mine gentagne udtalelser forinden om, at "studiet" jo blot er et meget gammelt og utidssvarende loftslokale, så var han bestemt IKKE imponeret... Men han syntes nu efterfølgende at de fotos vi fik taget alligevel var meget "cool", så noget fungerede tilsyneladende trods de studiemæssige mangler ;o)


Og der er heldigvis en del personer, der har booket foto-optagelser i den kommende tid - og af vidt forskellig karaktér - så der er nok fotomæssige udfordringer at give sig i kast med, og forhåbentlig dermed få endnu større erfaring.






















































Ingen kommentarer: